Trött och har ångest

Är sjukt jävla trött. orkade verkligen inte blogga igår. Kollade på DH hela dagen, sen mot kvällen så drog jag, Ellen och Anna på bio. Vi såg på Avatar, och den var sjukt jävla bra. Sen så fcik jag och Anna skjuts av Sascha hem. när man väl kom hem så städa jag mitt rum (samlar på mig lite vuxenpoäng nu) efter det så kollade jag på DH igen. Så idag så ligger jag på det allra sista avsnittet!

Intressant att läsa? Knappast....

Aja min dag så inte så rolig ut. Vaknade, drog till stallet där jag spänderade min tid. Skulle ha ridit nu mot kvällen men orkade verkligen inte. Var för trött (bra, då kan jag lägga mig tidigt idag) och efter det så har jag absolut itne gjort något.


SÅ JÄVLA INTRESSANT LIV JAG HAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0