Nu bir det hiss/diss

Hiss

Shock Value II! För er tröga människor som inte vet vad jag menar så är det Timbaland nyaste album. Mannen gör ju bara bra musik!

Att jag fyller år om mindre än 3 månader! Dags att börja planera....

Mina föräldrar, jag älskar dem!



Diss

Min mobil! Haft den i en månad och jag ska redan lämna in den på lagning?! JAG ORKAR INTE MER......

Hannas cider är inte gott längre! Mår bara illa när jag dricker det. Bytte ena av min cider mot en öl. Och jag säger det nu, ÖL ÄR FAN GODARE ÄN CIDER NU! och ja mamma.... jag vill inte diskutera om det här sen.

Att jag fyller 18 om exakt 2 år, 2 månader, 2 veckor och 7 dagar....

Att jag fortfarande är på mullistan i skolan. Träffade killen på tolvslaget och han sa det... Halleluljah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0