Vänner

Kärlek, lycka och familj. Det är dom tre budorden för mig. Har bestämt mig för att tattuera det vid nacken i kineska tecken. Men det finns ett til ord som btydr så himmlans mycket för mig. Vänner, för mig är dom allt. Skulle aldrig klarat mig utan mina vänner, just mina fina underbara vänner som jag älskar mer än allt. Även om jag kan vara en jävla idiot som behandlar dom så jävla illa ibland, när jag inte ens tänker på det. Jag tar åt all den skit som har sagt och hänt pågrund av mig. Igår kväll så fick jag just reda på en sanning som jag aldrig trodde på, men den kom från en av mina närmsta vänner, som tillhör ena halvan av mitt hjärta. Jag tror jag aldrig har bråkat så mycket just som igår. Men tack vare ärliga ord, starka och ärlig ord så fattade jag hur jag har behandlat mina vänner. När jag tänker på det så mår jag bara dåligt inombords.

Just en av mina närmsta vänner så jag har behandlat skit, förstår inte hur jag kan det. Det här räcker inte med ord bara. Det räcker inte med allt det jag har skrivit, men jag hoppas att du förstår vad jag menar. För just i min värld så skulle jag aldrig kunna klara mig utan mina vänner, utan mina käraste vänner som jag älskar verkligen. Jag har verkligen så fina och underbara vänner. Tack för allt stöd jag får, nu ska jag vissa mitt stöd till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0