Kör på sanningar igen

Kör på det där med 10 saningar om mig.

1. Jag har haft glasögon sen jag gick i 4.
2. När jag är trött och irreterad så går det alltid ut på min lillebror! Haha tycker synd om han när jag tänker efter... :p
3. Hatar snus, har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det.
4. Jag är nog den äckligaste kvinnan i världen. Speciellt i skolan, ser ut som ett offer och skämms inte för det jag gör. Tex när det är helt tyst i klassrummet, så kan jag från ingen stanns rapa. Och jag gör mer hemska saker haha.
5. Jag hatar ungefär nästan alla mina lärare i skolan, så jag är skit uppkäftig mot alla.
6. Har varit kär en gång i mitt liv, fast det vet nog alla nu hahaha...
7. Jag älskar min klass. Så jävla mobbade, men så sjukt roliga.
8. Har aldrig träffat min farfar, han dog när pappa var 14 år.
9. Jag är grym på skidor, åker bara röda och svarta backar.
10. Får panik om jag håller en stor kniv eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0