Ingen dator

Tjenare blööööööggen! :)
Har varit hos mamma denh är veckan och då har jag itne haft tillgång till datorn, så hela gårdagen har jag itne suttit vid datorn. Men nu är jag hos pappa där jag kan få spela facebook igen.

Igår så vaknade jag upp hos min underbara fru, sen så drog jag till skolan och jobbade lite. Sen så åkte jag till min fru igen där jag fick mat av hennes familj. Det var så jävla fucking gött. Sen så åkte jag hem med min andra fru *ledsen Jenny, men sanningen svider* som tillbringade natten hos mig. Nu är jag hemma hos pappa och funderar starkt på att gå och plugga, eller? Ska väl göra det.

Juste! Till min underbara familj Garcia/Ljung som läser det här, skriv en kommentar när ni ahr börjat läsa igen. Det är ju så skönt med läsare i bloggen ju. Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0