Im back.. som jag alltid säger

Ska väl börja blogga nör jag känner för dig istället att tvinga mig. Men jag vettefan sist när jag bloggade, kanske en månad sen eller något sånt. Äsch skitsamma inga bryr sig ändå, min blogg är ju bara för bra ju.

Men skolan är igång igen. Det är väl som vanligt, man blir utskäld, skoltrött, blir utskickad för man pratar för myckt och så.. Skolan är ju för underbar bara. Men sitter hemma hos Gabbie där det inte blev många timmars sömn. Jenny väckte mig halv 9 och jag somnade halv 5 imorse... hatar henne mest ändå.

Eftersom hela familjen Söderberg sover så ska jag typ blogga varenda minut nu så ni har något att läsa, och så måste min grymt hemska design göras om nu. Ser det nu... Ska snacka med Världens underbaraste Frida :) Men nu blir det många inlägg så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0