Väsby snart

Sitter hemma hos Gabbie med Sara isängen som knarkar pink låtar. Gabbie kom nyss ur duschen och börjar fixa sig långsamt. ska dra till Väsby snart med några brudar och träffa lite kompisar. Sitte roch hostar som fan, hoppas bara att inte min förskylning ökar mer.
Juste träffade Olivia och Martina idag. Länge sen man träffade dom! Kul att man fick se dom igen. Min mobil kommer också dö snart så får ha den snygga extra mobilen som jag alltid har med mig. Usch känner mig skit dålig med min uppdatering. Den suger verkligen här... Men blir nog bättre imorgon när jag åker hem ett tag. Men ska börja fixa mig lite nu också. Bjuder på bilder imorgon från idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0