Trött som fan

Och irreterad som fan. Mamma väckte mig för ungefär 20 min sen. Men ska iväg snart till Runsten och kolla på dagens tävlingar. Trevligt trevligt. Hästjäveln ska också med nu. Nej jag skoja, inte så elak ska jag vara.
Men jag vet att ingen kommer ändå svara på det här men hur mår ni da?
Idag ska jag hem till pappa och råplugga matte. Nu när jag tänker efter så var det något jag skulle göra när jag kom hem till han (?) eller inte.. Asså mitt minne är som en häst, kommer nästa aldrig ihåg något.
Men skit samma, imorgon börjar en ny vecka. Och imorgon ska jag inte jobba *JIPPI*
Ska träffa Frida och lämna en sak till henne och sen hem för att plugga matte för jag har prov på Tisdag.
Sen så händer det inte så mycket. Förmodligen att jag får tillbaka mitt spanska prov också. Helgen blir att jag ska shoppa med Pappa och sen ska jag på Konfirmation också.

Men nu orkar jag inte skriva mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0