Stolt över mig

Nu har jag pluggat engelska som bara den, så är ganska stolt. Men är fortfarande inte klar på långa vägar med mitt skol arbete! För imorgon ska jag till Enköping med klassen och göra militär bana. Faktist så är jag skit taggad inför morgon dagen. Men ska fortsätta lite med engelskan och sen så ska jag sova. Pappa är ganaska sur för mitt rum ser ut som tredje världenskriget här :P

Åååååh fan! måste handla skor nu på lördag inför avslutningen! Och så det där med sommarskola, har fått reda på as många som ska på sommarskola i matte. Moa kanske ska det, hoppas fan på det! Blir i alla fall kul då på lektionerna haha. Men har inte laft in bilderna än från i lördags. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0