sista veckan med massvis med plugg!

Jag kan inte fatta det själv, nästa vecka får jag sommarlov?! fyfan vad jag längtar. Men det finns ett problem, skor. Jag har inga skor tills skolavslutningen. Så ihelgen måste in till stan och leta efter ett par skor som jag ska ha på mig. Men idag är det månsdag och jag sitter hemma hos mamma. Har pluggat lite över en timme nu så jag tog en paus. Men ska fortsätta, sista provet för den här terminen imorgon. Har också grymt mycket att göra den här veckan eftersom det är sista "normala" veckan i skolan.

På onsdag ska jag till Enköping med klassen. Vi ska göra en militär bana. ahha det är typ bara jag som är taggad för det, ingen annan i klassen är det. Fett tråkig är dom:P Men längtar bara till helg nu.. Och framför allt till sommarlovet! Just jag måste ringa till mina sommarjobb som jag ahr ringt in. Måste kolla om dom vill ha mig.

Hur har ni haft det i helgen? Jag vill främst för allt att det här går till Jenny för du din jävel har inte uppdaterat på din blogg så bra? Jag ber dig att du gör det nu. Men jag ahr haft det toppen. Sov jo hos Moa från i lördags till igår. Jsute jag har bytt mobil med Matilda, så hon har min snygga samsung medans jag har hennes ssnygga sony ericsson. Gud vad jag ahr saknat den modelen. Men måste packa och sätta igång med pluggandet. Vi hörs nog mer senare, för ikväll blir det flytt till Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0