Sigtuna sen stockholm stad

Hej bloggen.
Sitter nu i min syrras rum och skriver här och smsar lite med Per. Efter jag skrev det där senaste inlägget så kom pappa och hämtade ig och vi åkte till Väsby centrum och shoppade. Det blev en hel del. Orkar inte skriva exakt vad jag köpte men har på mig det nu och ska foto nog det sen.
idag är det strålande sol, och det gillar vi i sverige. Men efter mitt sigtuna besök så ska jag till stockholm med tjejerna för att fika där inne. Mysigt verkligen :D Men går nu i bar bent så funderar på att ta med mig ett par svarta tight eller något sånt.
Men nu ska jag fixa lite med min iPod och packa det sista och sen springa ner och äta. Behöver lite käk i mig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0