Saker ni inte viste om mig

1. Jag älskar att duscha, jag kan duscha 2-3 gånger om dagen för jag älskar att göra det!
2. Jag hatar min rumpa, och då menar jag hatar!
3. Jag har glasögon. Min syn är som en 80 åring kärring.
4. Har väldigt blandad musik smak som ni kanske ser.
5. Både hos mamma och hos pappa så har jag går tåget precis utanför mig.
6. Har rökt sen jag 13 år.
7. Har ridit sen jag va 2 år, men av alla år som jag har ridit så är det värsta jag har fått när jag har ramlat av är att få hjärnskakning.
8. Har varit 13 länder.
9. I 7 så hade jag mer än hälften av alla ämnen IG, nu har jag bara ett eller två IG kvar.
10. Har varit den största fjortisen.
11. Förlorade min oskuld den 08-08-08. Skrev bara det för datumet var coolt haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0