Planer inför i sommar

Får sommarlov om mindre än två veckor (!!!) fyfan vad jag längtar, kan ju äntligen säga att jag slutar skolan nästa vecka. Men när sommarlovet börjar så ska jag själv klart inte sitta inne varje dag. Men har ju planer som fan.. Men här kommer några planer som jag tror blir av och kommer bli av.

Åka ut med båten med tjejerna i klassen när vi får sommarlov.
Midsommar hemma hos mig med the giiiiiirlzzz.
Skara sommarland med tjejerna.
Utomlands med familjen, kanske inte bli Mallorca år *ledsen gubbe*
Sena sommarkvällar.
Jobb.
Tälta.
Halmstad och träffar på alla goa människor där nere.
Emelie och Linn kanske kommer hit isommar *HOPPAS HOPPAS*
och mycket mycket mer kommer det säkert att bli, men som sagt. 12 fucking dagar kvar till sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0