Önska mig lycka till

Önska mig lycka till imorgon. Har ju mitt slut prov i matte och sen blir det ingen mer matte för mig. Nu känner jag mig skit nervös och tror att jag ska shita på mig haha.
Men det blir nog bra imorgon. Tänker på vad jag ska ha på mig imorgon och att jag ska bli bruuuun! *happy*
Har suttit nu hela kvällen och laddad upp skit många videoklipp på youtube. Haha sök på "elelaWF" så kommer ni fram till alla klipp.
Funderar på att radera min bilddagbok. Den är skit tråkig och alltid när jag loggar in så har jag 20 nya personer jag måste kolla in på. Orkar inte heller radera mina vänner så får se hur det blir :)

Men langar upp ett roligt klipp från youtube nu ;D Puss puss
Juste vi har våran första spanska lektion imorgon på över en månad! Den där Julio är sjuk hela jävla tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0