Om igår..

Igår var jag tvungen att dra hem tidigare. Men så kliver jag på tåget och snackar i telefon med Sofia. Jag sitter på ett sånt där 4-sätta och på andra sitter två "rock" killar. Och en av dom va kanske runt 35+ som var tjock, ful, äcklig och säkert en pedofil.
Jag är helt seriös, han glodde hela resan på mig. Jag menar verkligen hela resan! Men efter att ha snackat klart med Sofia i telefon så sätter jag på min iPod och jag har världens konsitga musik smak. Lyssnar ju på allt så slår på "Tears Don't Fall" med Bullet for my valentine.
Jag lyssnar ganska högt på musik för jag har säkert fel på min hörsel så jag hör knappt något. Men så slår jag på den och då börjar han sjunga med den låten och kolla som fan på mig mer! Han tar upp tummen och visar den för mig och jag blir bara äcklad av han för han var så jävla ful!!
Men sen så går hans kompis av i väsby och då blev det skit tomt på tåget. Just du sänker jag musik så man hör när folk pratar och jag nyser då precis. Och då säger han "Prosit gumman".
Ååååh blev skit rädd om att han skulle sätta sig brevid mig och börja snacka. Var helt ensam i den vagnen med han och sätter på musiken på den högsta volym och kollar ut genom fönstret. Ville bara att tåget skulle åka till Märsta fort som fan och sen springa till bilen där pappa satt.

Haha det kanske inte var något läskigt med det, men jag var faktist skit rädd. Jag tror att han var pedofil eller något. Fyfan blev glad och lättad när jag gick in i bilen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0