Mycket plugg och snart film

Nu har jag pluggat i 3 timmar med Anatomi, Kemi och Engelska. Fast ska fortsätta att plugga engelska så jag kan alla gloser till imorgon.
Efter Sarah hade varit här så gick vi hem till henne och jag hämtade två filmer som jag ville låna av henne. Blev två Wallender filmer, så jävla bra.
Imorgon är det sista skoldagen (YES). Jag kommer att ha SO, engelska och SO sen så slutar jag klockan 13:40. Sen till Märsta med Sofia som var sjukt taggad idag på att sola när hon såg mig ;) hehe...
Sen så drar jag till Väsby med Nattis för vi ska bada tunna med Fiia och Jessica. Saknar alla dom där sköna brudarna. Men hur har eran dag varit idag? Eller varför sitter jag här nu? Måste fortsätta att plugga engelska nu.


Känner mig just så här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0