kina mat, bakning och plugg !

Nu har jag bakat, duschat och solat.
Snart kommer Pappa hem med Kina mat, yumiiiie! Fyfan vad gött.
Medans vi äter så ska jag plugga matte och engelska. Matte prov imorgon, ser faktist ifram mot den nu. Är ganska säker men man vet aldrig med mig och matte. Vi är inte ett tillsammans än. Haha!
Sen så fick jag reda på att jag har IG-varning i engelska. Så nu msåte jag skriva ett A4-papper om min favorit film. Hoppas jag inte får IG nu bara.
Kollar på 4 där det är reklam och så ska ännu en säsong med "Bonde söker fru" Vad fan är det bra med!? Helt jävla onödigt program som jag tycker.
Imorgon så ska jag sola på Brunnos. Men nu ringde min klocka om att kakan var klar så måste springa upp nu.
Hörs nog kanske senare. Puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0