Jobb, solning, konfa och 2 år sen

Nu är jag hemma efter att ha små jobbat lite i stallet. Är skit trött och orkar inte med det här vädret längre! Fyfan för det här asså... Men ska börja packa och klä på mig snart för att vandra mot bussen. Ska till Märsta och sola med Jessica. Haha nu jävlar ska jag bli brun. Sen efter det ska jag till Pappa och då kommer Moa dit för vi ska dra till Sara och Jossans konfa i Odensala. Efter det så får jag se hur mina planer blir. Tror att det blir något roligt i alla fall. SIsta dagen på långhelgen idag ju.

Idag är det två år sen jag sålde min För-förra ponny. Fyfan vad jag saknar han. Han var verkligen allt och jag gjorde allt för att jag inte skulle få lämna han. För två år sen så grätt jag flodder av att jag lämnade han. Jag minns att jag aldrig har gråttit så mycket. Han och jag var ETT tillsammans. Det var verkligen vi två mot världen. Men nu vet jag att han är på ett bra ställe där alla älskar han. Det gör mig i alla fall lycklig att få veta. Men nu måste jag skynda mig lite. Kommer verkligen inte bli en bra uppdatering idag så ni vet.



Jag och söta Jessica Kok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0