Jessica är söt

Nu sitter jag hemma hos Sarah och pluggar lite SO och engelska. Det har vi gjort ett tag nu också och Sarah är skit duktig! Fan är stolt över min kvinna. Men snart så ska vi börja fixa oss och dra ner till Centrum för att köka på Kina, gött gött.

Asså Jessica, du är så himlans söt! Varför kan du inte bara acceptera att alla blir fula nån gång (fast det blir du ju aldrig) ? Så ni mina vänner som läser det här, hon i mitt av den här bilden. Var nu jävligt ärliga och säg vad ni tycker. För Jessica, alla kommer att säga att du är söt, vacker och fin.

Klockan börjar rulla på nu, måste börja fixa mig lite smått för att dra ner till Kina krogen. Puss och hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0