In the school

Sitter i ett rum med Ninni ch vi arbetar med EU. Bajs tråkigt men vi har två veckor på oss att skriva om det. Om ungefär tio min så ska vi tillbaka till SO-salen för vi ska få fika. Våran lärare har lovt oss det nu ett ävligt bra tag eftersom vi är skit duktig tycker han.
ÅÅÅÅH är så jävla arg på mig själv! Fick reda på mitt betyg i SO. VG i allt fick jag, men fick VG i geografi?! Vad fan... Ni tycker att VG är bra men jag älskar geografi och det är mitt lättaste ämne iskolan och när jag fick reda på VG så blev jag förbannad på mig själv. Ville ha MVG i det, men bara att kämpa på så får jag MVG i SO sa min lärare.
Men ska skriva lite mer med EU nu innan det blir fika. Jag kommer bli svår tagen idag, eftersom jag kommer knappt sitta på datan så finns på mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0