Hemma igen

Efter att ha skrivit det senaste så stängde min dator av sig och nu har den laddat klart.
Mamma kom hem vid tolv, vi snackade och kollade på film tsm. Fast både hon och jag somnade skönt i soffan. Men sen så skulle jag till Logopeden som jag fick reda på en halvtimme innan vi skulle vara där. Så kämpade mig upp och klädde på mig. Kom dit och det gick bra. Får veta mitt resultat om några veckor.
Ska ta det lugnt ikväll och förmodligen stanna hemma imorgon. Det tycker mamma i alla fall, ochd et tackar jag inte nej för. För sen på onsdag har jag mindre än en timmes kemi sen drar vi till kista med spanskan. Fatta vad chill?! Haha så jag stannar hemma nog imorgon igen.

Men är så jävla rastlös nu så ska nog dra till stallet och kolla vilka som är där. Men vi hörs nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0