Hemma i min underbara säng

Nu är jag hemma. Berättar snabbt vad jag har gjort idag.
Jag åkte till Arlanda med Gabbie och växlade pengar och åt på donken. Blev också en Cafe Late med vanilj smak från Waynee coffee också. Men alltid kul att vara med bästisen. Sen så åkte hem hem till mig och solade med Sofie. Sen så tog jag det lugnt till vid halv 8 så gick jag ut och gick en promenad till Sofie och där ifrån gick vi till solexpress och solade med Linn. Så nu är jag riktigt brun!! Haha pappa säger att jag inte får sola mer för han tror att jag kommer få den där sjukdomen som alla snackar om.

Och ni har väl märkt en sak? Japp en helt ny design har jag fått :D Tack älsklings frida för finaste designen! Besök hennes blogg om du vill också ha hjälp med design. http://igbarnet.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0