Hemma hos Nattis

Nu har jag tillgång till data och kan berätta snabbt vad jag har gjort och vad som händer nu mot kvällen.
Efter att ha varit i skolan och få veta vad jag har för betyg i SO och att ha varit SKIT förbannad på William och Algot (som kan gå och dö) så åkte jag till Märsta st och möta Nattis. Vi gick hem till mig och så kollade jag med posten och såg att jag har fått min lön. Fixade lite med det och sen så drog vi hem till henne och träffade på Jessica och Fiia. Vi har hunnit äta och kollade på en Wallander film. Fyfan vad dom är bra! Han kurt är så jävla bra.
Men ska snart börja fixa oss och dra mot st och sen hem till Fiia för att bada tunna. Imorgon så blir det en strssig dag. Ska bli hämtad av pappa för att shoppa med han och sen blir det konfimation (stavning?) hos Susanna.

Hur blir eran kväll mina vänner? Har med mig kameran och jag hoppas att jag är så god och tar många foton ikväll. Men ha det gött mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0