Hemma hos Jenny Engström

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen av Jennys hemtelefon ringde.. Men nu sitter jag vid datan och ska snart börja äta frulle :) Igår kväll blev det att vi åkte till DB och var dör till halv tolv typ. Det var ganska kul och chill. Fick snacka ut mycket med många! dock blev det inte många bilder för jag var lat igår med att ta bilder. Men nu skriker Jenny med att vi ska kolla på Yes Man och att jag får göra min frukost själv. Haha vad fan Jenny.. Man är ju gäst här?! Haha. Men ska fixa frukost till mig själv nu.

OBS! Jenny har också en blogg.. Men dock inga läsare. Hennes blogg heter jennymikaelaengstrom.blogg.se och "namn" och "lösen" är jennye och hejsan.
 Blir en ful bild på två töntar :) ironi kallas det jenny...

Kommentarer
Postat av: Anonym

eriiiika!!!! avslöjar min hemliga blogg.. fiiifan

2009-05-22 @ 12:39:17
Postat av: sarah

FETT TASKIGT!!! VI ÄR AS SNYGGA JUUUE! :) du kan va tönt mohahah

2009-05-22 @ 15:15:21
Postat av: erika

haha ser inte du vad det står din tönt?! ironi skrev jag ju haha!



jenny jag tycker att du behöver lite besökare till din blogg ;)

2009-05-22 @ 17:04:42
Postat av: jenny

erika.. det är jag och sarah mot dig. jag skulle vara rädd om jag vore du ;)

2009-05-22 @ 20:19:48
Postat av: erika

okej.. jag håller just att skita på mig eftersom jag är så rädd av er nu.

men sarah och du och så klena så ni kommer aldrig att lyckas göra mig illa ;)

2009-05-22 @ 20:46:42
Postat av: sarah

du passa dig! jag och jenny slår ner dig med ett lill finger! :)

2009-05-23 @ 14:48:45
Postat av: erika

Och det märker jag i skolan och när jag är med er ;)

2009-05-24 @ 02:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0