Hemma

Nu är jag hemma från träningen, Det gick skit bra för mig och fick as mycket hjälp av Piia. För mamma gick det också skit bra för. Var chockad för att Honda var så fin. Men nu är mamma och handlar donken till mig som jag ska betala (har ju fått min lön nu.) Sitter just nu med mina nya bikini och sommaren 08 vita shorts från Gina. Haha shiiit vad stor dom är!! jag har gått ner skit mycket sen förra året. Kan ta en bild så får ni ser hur stora dom är på mig :O
Jag har kommit på också att jag hatar grannens ungar så fucking hårt! Jag var på väg hem från stallet och så går jag förbi min granne (som är en gammal kärring, men skit snäll!) men i alla fall, så var då grannaens unge fär för att få godis och jag tyckte det var lite små gullig när hon sprang där ifrån med sin korg. Men jag började små garva och säga till tanten "Vad söt haha" och hon garvade mer. Men den där snorungen bara "du får inte skratta åt mig" jag ba "Jaha okej förlåt" och den där jävla ungen som kanske är 4 år ba "nu får du gå här ifrån, jag vill aldrig se dig mer för du är så ful!" HAHA, kunde inte låta bli att garva och tycke att ugnen var dum i huvudet. Hoppas hon dör snart. Men ska ut och sola nu. Puss puss skriver lite mer senare :)

Kommentarer
Postat av: you know who

åååh vilken snoris!!!!!!!

2009-05-25 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0