Hemma

Är hemma nu. Har kollat på Wallander med min Mamma, kvinnan i mitt liv kan man säga. Men efter det så klädde jag på mig så skjutsade hon mig till Väsby st och så tog jag tåget till Märsta. Där så träffade jag världens bästa Jenny och snackade om allt. Verkligen en toppen kvinna ska ni veta.
Men efter att ha snackat med henne så kom Sofia, Jessica och Moa för vi skulle sola. Egentligen skulle inte jag sola men fick låna pengar av Jessica och det är jag väldigt glad för. För nu är jag neger!!! Shit är skit brun. Men om det är fint väder imorgon så ska jag gå i kjol. Hoppas det verkligen!
Är skit taggad för att gå till skolan imorgon, vill också veta vad jag fick på mitt matte prov. Åååh alla jag har frågat så har dom sagt att det sket sig för dom. Hoppas det går bra för mig i alla fall. För det kändes bra så får hoppas på det bästa. Men har tappat mitt busskort och så istället för att gå hem så kom per och skjutsade mig hem, tack!:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0