Helg

Sitter hemma hos Gabbie och väntar på att hon ska komma hem. Hon är iskolan fortfarande, haha vilken loser hon är. Men nu är det hle goch det betyder att det är åtta dagar kvar till jag får sommarlov. Fyfan vad skönt!

Idag i skolan har det varit skönt, men samtidigt sorligt. Fortsatta med våra redovisningar och blev bjuden på gott. Efter redovisningarna så fick vi reda på att Johan (min mentor) ska sluta. jag började stor börla! Så gick runt med solglassögon hela tiden så att ingen skulle märka att jag var ledsen. Så får satsa på vatten fast mascara på skolavslutningen. Men annars har det varit skönt och lämnat in det sista i skolan. Fick reda på att jag ska göra omprov i kemi *great erika* men så annars har det varit en skön, vanlig och slapp dag i skolan.

Morgon dagen så befinner jag mig i Sigtuna för att stå på loppis, kul? nää det kan man inte säga. Men ska käka något, haha okrar inte vänta på Gabbie längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0