Gooooooooooooooooooooood morning!

Tjenixen alla mina vänner.
Är även hemma idag från skolan så jag kan gå imorgon. Mycket härligt säger jag. Har ju bara mindre än en timmes kemi lektion imorgon och sen så drar spanskan till Kista. Asså fatta vad chill? Kommer gå i skolan mindre än en timme den här veckan. Sen efter det är man ledig ju! Ännu mer niiiiice.

Åååh lyssnar på världens bästa låt, eller alla låtar som jag lyssnar på är bäst. Men den här är en av dom bästa. Breaking Benjamin - Diary Of Jane. Toppen låt som jag tycker ni borde lyssna på :) Idag är det mycket bättre med min förskylning också. Hostar inte men snorret bara rinner! Haha låter ganska groteskt men det gör det. Men ska gå och ta något att äta. Hörs nog senare med något smarigt inlägg som jag ska nog komma på att skriva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0