Good morning herr horst

Och rubirken är från av mina favorit låtar av Mando Diao.
Nu är jag fixade klar, har även ätit frukost. Men snart ska jag till skolan och ha Anatomi lektion (-.-) sen har jag mitt slut prov i matte, lunch, musik, spanska och sen slutar vi! Ganska skön dag om man tar bort anatomin.
Sitter och lyssnar på Akon med högt ljud.
Idag ska jag sooola! Wiiiiie :D med sofia som aldrig har gjort det heller så det blir kul.
Juste på fredag så ska jag bada tunna med Jessica och Fiia! Mina älsklings flickor som jag saknar så jävla mycket! Haha sist vi badade tunna var i höstas. Ojoj tider det! Men langar upp nu ett video klipp som jag la upp på youtube igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0