Godnatt

Nu skriver jag det sista inlägget för idag. Imorgon är det upp tidigt för att kämpa med skolan.
Men vi går bara halv dag imorgon så slutar redan 11:50! Men bara direkt hem för att plugga anatomi, kemi och engelska. En god blanding av det bästa i skolan. Bara 2 dagar kvar till helg!! Längtar galet mycket just nu.

Smsar drygt med William också. Han är nog de drygaste ungen i världen. Men han är nog den roligaste människan i världen också. Och den ända killen som orkar att höra på mina problem varje dag. Han borde ha skavsår nu i sina öron för han få höra om allt som händer i mitt liv. Men godnatt och med det här inlägget så lämnar jag ett youtube klipp som jag brukar annars göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0