Godnatt

Med det här så säger jag godnatt. Är skitr tött och ska hoppa i sängen nu.
Funderar också på vad jag ska ha på mig imorgon. Men får se vad jag hamnar i da. Men imorgon så ska det blir en hel shopping dag med Jessica, Emilia and moi! Tur att man har en spansk far som har lärt mig hur man beställer på spanska i alla fall. Får se vad jag tar med mig hemma imorgon. Skor för avslutningen står längst upp på listan. Men får se om jag hittar ett par snygga och biliga skor.
Har 400 kr löst på nu plus så får jag min lön som är 900 kr. Så 400+900=1300 kr, goodie goodie säger jag. Men ciao bella och vi hörs i framtiden.

Bilden är från i somras när jag var i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: emmy

VA SÖÖÖÖÖÖT!!!

2009-05-21 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0