Godmorgon

Hej på er. Vaknade ovanligt tidigt av mig idag. Men det gör inget, ska ändå tll Runsten idag med min moster och kolla på när mamma tävlar.
För första gången på snart två månader så har jag sovit hos mamma och pratat ut med det som har hänt. Det gick bra och jag är glad nu att det är bortglömt. Men funderar på att bo hälften Mamma och hälften Pappa. Men får se vad päronen säger.
Juste vet ni vad jag fick imorse?! (fast jag måste åka hem till Pappa och hämta den) en helt jävla ny MOBIL!!!! Så lycklig jävla lycklig! Efter mamma har tävlat så ska jag nog åka till Märsta för att hämta den och kolla på den. Har ingen aning hur den ser ut så.
Men funderar starkt på att gå ut och ta en cigg. Men är trött att jag inte orkar. Men ska nog gå ut och göra det. Men slänger in en låt som är grymt skön att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0