Godmorgon

Harvarit vaken i typ en timme nu. Har hunnit duscha och ätit frukost. Mitt hår är snart klar med att blo torrt. ja mitt hår torkar sig själv på ungefär 30-50 min om man direkt borstar ut det efter man har duschat. Men funderar på att ringa till min pappa nu för jag har som sagt ganska stressigt idag:P
Ska bli kul att se är Susanna konfimera sig idag, gjorde det snart för ett år sen. Ååååh saknar den tiden! Den var absolut den bästa tiden. Saknar alla i Halmstad grymt mycket. Sitter och lyssnar på Norges bidrag från Melodifestivalen. Den är faktist ganska bra. Ska lägga in ett inlägg sen på vilka låtar jag kommer nog att rösta ikväll. Ska ju träffa Amanda, men vad är det med människan?! hon svara verken på mina sms eller när jag ringer. Tror kvinnan har något fel i skallen eller någon annan stans. Men ska ringa till pappa nu. Vi hörs sötnosar puss på stjärten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0