Fyfan vad bra jag är

Nu har jag skrivit klart det sista i engelskan och får hoppas på att det räddar mitt G. Gör det sista i SOn imorgon i skolan för jag fattar inte hur jag ska svara på frågorna. Sen är jag helt jävla klar, eller inte. Kom på att jag ahr omprov i Kemi på måndag. Men skönt att engelskan är klar i all fall. Men ska hoppa in i duschen och plugga in det sista av glosorna också. Det är itne heller så många så klarar det säkert bra.

Vill ni veta en sak? När jag satt och gjorde engelskan så ringde det en okänt nummer till min mobil, tänkte vem fan det här var. För några veckor sen så mejlade jag in om sommarjobb som att sälja jordgubbar. Och det vet snubben så ägde det ringde mig! Fick köra en interjuv genom telefon, och vet ni vad? JAG FICK JOBBET!!! Så nu har jag äntligen ett jävla sommarjobb. Ååååh vad glad jag blev när han frågade om jag vill ha det, tackade självklart ett ja då. Så nu är min sommarändå räddad. Men nu så måste jag fixa det sista.

Så med det här blir det ett godnatt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0