Fortfarande sjuk..

Mamma sa att jag kommer nog få stanna hemma imorgon med. Glad för det men missar kemi som jag ligger så jävla efter i! Men skitsamma får ta igen det under långhelgen. Men sitter här och knarkar halstappleter och väntar på att duschen ska bli klar. Men måste faktist till Märsta imorgon för att hämta min kjolar och sola med Sofia. Har lovat henne, hon vågar inte gör det själv ;) haha..
Är helt kär i spotify! Har fixat så himmlans mycket musik idag. Och mer blir det snart ;D Men vad tyckte ni om dom snygga fjortisbilderna och fyllan jag skrev om? Om ni vill veta något annat rolig jag ska skriva om så säg vad jag kan skriva om då. Men längtar nu till onsdag som fan!



Jessica, Emilia och Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hahaha, otroligt fint måste jag ju säga ;)<3

2009-05-18 @ 22:15:04
URL: http://eemu.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha ohja, tog öven en snygg bild på mig med.





NOOOT <3

2009-05-18 @ 23:19:35
URL: http://elela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0