Första fylla

Jag skriver ändå vad jag gör om dagarna så jag kan ju skriva något nytt här. sKa skriva om min första fylla som var en riktig jävla fjortis fylla tro mig!!!! haha skäms redan nu, har inte ens börja skriva om det.

Men det var en lördag i september minns jag. Året var 2007 också. Jag minns att jag och Josefine snackade om att vi skulle dricka oss fulla och allt (haha hon kommer att döda mig när hon läser det här) Men vi hade försökt få fram dricka hela dagen. Jag lovar hela dagen. Men tillslut så fick vi fram dricka så jag, Josefine, Natalie, Zlatan och nån random kille som jag inte kommer ihåg namnet på åker till väsby (jag bodde i rosersberg då) för att hämta drickan. Jag och Josefine skulle dricka då minns jag. Vi köpte bara en sjuttis minns jag, inget mer. Jag var ju så jävla okunnig om dricka och alla dom sa "köp utblandning ni kommer dö annars" Men jag provade att dricka redan på tåget men det var okej tyckte jag. Men vi var vid Sätunaskolan och drack. Eller det var jag som drack bara. Jag har inget minne om någon annan drack den kvällen. Men jag minns att några tog min dricka och smackade av mig. Josefine drack inte något minns jag. Om jag skulle dricka en sjuttis idag ren så skulle jag spy. Men jag klunkade ren sprit i mig. Jag kände inget, det var sjukt. Men sen till slut så blev jag full och Josefine blev skit arg på mig. Jag minns inte varför men att hon blev skit förbannad i alla fall. Men vi började bråka och jag började stor tjuta som en 5-åring!
Men vi bråkade och alla blev imot (vad jag minns) Med det här menar jag att jag inte blev så full så att jag inte minns något. Men det var så länge sen så jag minns inte så himmlans mycket om det som hände precis. Men jag minns att jag stannad vid parkeringen vid campino och börja gråta som fan under ett träd och då kommer alla mot mig och Josefine står där och skriker på mig. Jag minns fortfarande inte varför hon var så jävla arg på mig men hon klappade till mig i alla fall vad jag minns. Men jag började gråta ännu mer. Men till slut så gick jag till tåget och påvägen hem till Roserberg så tror jag att Jesper (minns inte helt rätt) hjälpte mig med att komma hem så att jag inte fick gå ensam hem. Minns att Lisas röst var i bakrunden när jag kom fram och frågade "vad har hänt erika?! varför gråter du?!" gråter fortfarande lika mycket som jag gjorde i Märsta. Men kommer hem och börjar gråta och sen så somnar jag sött och vaknar med största ångesten dagen efter. Mamma var inte hemma då så det var helt lugnt hos mig.

Men nu fick ni läsa om en riktig fjortis fylla. Hoppas ni tyckte det var kul att läsa det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0