Drygt...

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken .. ?


OM JUST DIG

Namn: Erika Garcia
Född: 26 mars 1994
bor: Märsta och Upplands Väsby
Smeknamn: Har inget
Familj: Mamma, Pappa, låtsas-mor, låtsas-far, en hel syrra och fem halv syskon :)
Skola: Josefinaskolan

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Saknat någon: Ja
Ångrat något: Ja
Ljugit: För far
Svikit någon: Tror inte det
Kännt dig sämst: Nej
Gråtit: Nej
Skrattat: Det är en klarhet i mitt liv:P
Varit sjuk:  Nopp
Varit utomlands: Nej
Träffat någon du chattat med på datorn: Nej


KÄNSLOR

Gråter du ofta: När jag väl gråter är det när mina närmsta sårar mig och när jag blir riktigt arg.
Skrattar du ofta: Varje dag
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur har du mått den senaste tiden: Sådär
Har du funderat på självmord: Verkligen inte
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Inte för mamma, men många för pappa
Blir du lätt förälskad: Inte förälskad, men får lätt känslor.
Är du kär i kärleken: Ja
Tror du på föralltid: Nej
Är du förälskad? : Nej
Om ja, i vem: Ingen
Hur många har du varit tillsammans med denna månaden: Halva märsta och halva väsby
Har du blivit sårad av kärleken: Nej
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja
Vilken sorts killar gillar du: ahha det är olika hela tiden så man kan inte säga vilka jag gillar. Men drar mig oftas till utländska.
Ska en kille vara söt eller het: Både och
Ska en kille vara lång eller kort:  Längre än 173
Ska en kille vara blond eller brunett: spelar ingen roll, eller jo. Brunett ;)

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blond: Brunett
Ögon färg: Bruna
Långt eller kort hår: Långt hår
Snygg eller ful: Fråga inte mig
Nöjd över dig och ditt utseende: Jag är nöjd :)
Brukar folk säga att du är söt,snygg och vacker: Oftast :P
Har någon sakt att du bode bli modell: Några men skulle aldrig vilja bli det :)
Har du långa naglar:  Nopp
Sminkar du dig: Om jag orkar
Är du inte vacker utan: Natruel är vackrare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0