Cola

Haha kan berätta om en lite grej som hände för några min sen.
Men igår så kom per och lämnade en cola till mig. Juste tack för den, blev lycklig :) Men mamma kom kanske för en timme sen in i mitt rum och tog och ställde in den. Direkt då kommer min syrra in i rummet och frågar om hon kan få smacka av den. Hon är också den snållaste personen i världen + hon har blivit skit kaxig mot mig. Så jag blev skit arg och skrek nej högt. Men då blev mamma skit sur och sa att jag skulle vara lite generös av mig. Men så gav jag med och surade ihop.
Sen kommer min lillebror hem från innebandy träning och direkt när han kollar i kylskåpet och säger om han också kan få. Åh jävlar vad arg jag blev. Tänkte "inte en till snorunge" haha. Skrek ännu en gång nej, fast högre. Men då blev mamma ännu mer sur och sa att jag skulle vara generös av mig.

Jag brukar vara generös av mig, kan ge bort eller låna ut till vem som helst. Men när det gäller syskon så kan jag verkligen inte göra det. Jag lovar, kan få såna jävla utbrott på mina syskon när dom frågar om dom kan få smacka eller låna något. Men det är bara för att dom är så ogenerösa mot mig. Haha men nu när jag tänker efter, fan vilken töntig sak för att jag skulle bli så arg på? Men jag är så mot mina älskade syskon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

??

2009-05-18 @ 21:49:33
Postat av: Anonym

??

2009-05-18 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0