brunnis

Haha det där med att plugga sket jag i. Tar tag i det imorgon. Är helt enkel för lat för att göra det ;)
Men jag va ute för en stund sen och träffade på Jennt och Sarah min favorit ungar!:D
Men jag solade en omgång till, och jag säger en sak! Jag är så jävla brun nhu. Är skit stolt över mig för jag är så brun. Och det betyder att jag ska sola mer så jag blir ännu mer brun haha!
Imorgon så har jag en jävligt stressig dag som jag inte fattar att jag kommer att få ihop... Men får se hur det blir.
Sitter och kollar på melodifestivalen, och ja. Den suger så jävla hårt. Fast nu är det en bra låt.
Men vi hörs mer imorgon mina ynka 10 läsare som jag är stolt över! Haha för det är mina fina vänner som läser det här<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hudcancer.. :Ö<3

2009-05-12 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0