Är med Sarah

Är hemma hos Sarah nu. Har varit kanske här nu i en timme eller något sånt.
Idag så va jag i skolan och hade en timmes Kemi. Fyfan säger jag, ligger så jävla mycket efter i kemin. Så har fått en papper som jag ska plugga på nån så jag klarar mig på provet. Men tror inte jag klarar det. För jag suger verkligen på kemi, eller i huvudtaget på NO.
Men sen så åkte min spanska grupp till Kista för att äta på spanjoren. Det va ok, men finns godare mat.
Men handlade bara ett solpuder för mitt gick sönder idag. Så jävla dåligt och surade verkligen ihop då. Men sen så kom Per och hämtade mig skjutsade mig runt typ halva Märsta. Tack ännu en gång! Känner ingen snällare kille än du. Men nu är jag hemma hos Sarah och tänker på vad jag ska göra ikväll med Gabbie. Men imorgon ska jag Sarah, Jenny, Gabbie och jag vara.
Juste kan berätta en kommentar som min lärare sa till mig idag. Den var inte taskig för jag vet att jag är dålig på det men ändå. Men vi hade kemi som sagt idag och då började han snacka om ABC eller något sånt. Jag började sjunga Anna Books "ABC" låt och då säger William till Johan (min mentor) "har du hört någon som sjunger värre än Erika?" då svarar Johan "faktist så vet jag inte om jag har gjort det"
Haha lite taskig men jag vet att jag sjunger så jävla dåligt. Men blir inte en toppen uppdatering idag eftersom det är helg nu. Men vi hörs nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0