Aldrig i hela mitt liv

Fyfan vad jobbigt det var idag! Hållde på att seriös dö när jag gjorde hinderbanan. Fyfan, en spydde i min klass för det var så jobbigt. Kommer verkligen få världens träningsvärk imorgon. Och eftersom det var lil-lördag idag så när vi skulle åka hem så åkte vi förbi en kiosk och köpte chips, redbull och chocklad. Men det var faktist kul idag och nu vet jag att jag verkligen inte ska göra värnplikt + så var maten sämst. Jävla pulver mat som jag trodde skulle spy upp när jag gjorde hinderbanan. Men har massvis med bilder och videos från idag! Men nu måste jag sätta igång och göra min kemi redovisning som jag inte har börjat på (!!) så hörs ikväll när jag är klar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0