aj min mage

Har skit ont i magen nu, vet ej varför men jävligt ont gör det i alla fall.
Men har precis ätit och skrivit ner allt om Anatomin. Skönt att den kursen är klar nu. Börjar med kemi imorgon som är mitt andra hat ämne i skolan. Kan spy på det här.
Ska snart sätta mig med min feta stora jävla röda bok och rita hemska bilder från anatomin. Usch usch...

Men kan berätta istället vad jag har gjort idag om det låter mer intresant? :)
Skolan rullade på och jag hade matte prov idag. Var faktist skit nervös när jag skulle börja skriva och fick hjärn stop på första frågan (!?) men sen så skrev jag på och tror att jag kommer få ett stark G eller precis VG. Men får hoppas på det bästa.
Hade cafet idag, och fyfan vad jobbigt det va! Vi hade för många kunder idag, det var sjukt mycket idag. Men på slutet så fick jag, Jessica och Sebastian som belöning att äta alla våfflor som var kvar. Så det blev min lyckade lunch (Y)
Sen så hade jag musik och spanska. Fick tillbaka våra spanska prov. OCH FYFAN VAD DÅLIGT JAG VAR!!! Jag skämms så jävla mycket över mig, jag verkligen sög. 8 poäng från VG. Hur jävla dåligt är inte det?! och jag är halv spansk till och med..
Nästa onsdag den 20e ska våran spanska grupp till Kista och äta på Spanjoren. Det blir våran spanska lektion och vi blir borta hela dagen, nice eller vad?! haha fett happy.
Men ska sätta igång och börja rita så jag inte ligger efter. Och så funderar jag på att bli sjuk imorgon. Är helt enkelt för trött på skolan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0