Melodifestivalen

.. Ja vad fan händer med det? Tycker det blir bara värre för varje år det blir, och just iår?
Jag tror att Sverige hamnar bland dom 5 sista iår, får hoppas på det för jag har inga höga förväntningar om Sverige längre. Varför röstade inte Sverige fram EMD? dom skulle i alla fall ha kommit långt. Eller varför sitter jag här och klagar att EMD skulle ha vunnit? Jag kunde ju i alla fall lyft mitt fett arsle och ringt in någon röst, men icke sa nicke. Va på bio igår och såg på Män som hatar kvinnor för andra gången. Bra som fan va den och älskar den lika mycket som första gången.

Slänger in EMD's låt, den dunkar för det mesta i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0