kanske är tillbaka nu

Nu kanske är jag tillbaka, sitter hos pappa (eller ligger i sängen) med datan och skriver. Fick bara lust att skriva igen, och nu fick jag lust att skriva om många saker. Jag vete fan vad det är med mig och mitt blogghumör. Men skitsamma orkar itne bli den nya blondinbella och skriva så att hela sverige ska veta. Men pengar skulle man vilja ha, men har ju tre jobb (om jag får skrytta lite) så nu rullar pengarna in snart. Fett med niiiice.

Hur är det med er da? eller om det ens finns såna som läser min blogg, eller det kanske inte finns det längre. Finns det någon gullig jävel i världen som vill göra reklam för min blogg så kan jag få lite läsare? Eller det kanske inte finns.. piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0