Tjenixen

Många klagar på att jag inte bloggar så ofta, men så skriver jag ett snabbt inlägg här då för er.
Jag mår skit bra, är bara trött och arg på min chef. Just nu sitter min pappa på planet hem från luenburg och jag vill få tag i han. Jag vet att min blogg är väldigt tråkig förjag inte har några bilder, men lugn. Bilder kommer snart upp i bloggen.

Hur mår ni da? eller vänta.. varför skriver jag det när ingen bryr sig. Skitsamma.. har blogg-tork så skriver lite när jag har lust. Men ska försöka och tvinga mig imorgon att lägga upp bilder från den senaste veckan. Är hemma hos Sarah med Oskar och nu kom hennes nyfikna syster och kollade vad jag gjorde för något. Hon heter Jenny om ni vill veta, och är skit söt. Men puss på skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0