The Hills

Jag har aldrig varit värsta fanset för The Hills, men nu så har jag bara mer och mer kollat på det. Förut så fattade jag inte ett skit, men nu så går det bara mer och mer in i skallen. Men i alla fall, kollade nyss på två avsnitt på MTV. Fyfan, har faktist inte varit så inne som jag var nu. Skit bra och nu så fick man verkligen se hur idoit Spencer är!! Han kan ju bara gå och dö nånstans. Jävla fitt kille, Heidi är värd nån annan så mycket mer, även fast hon också är korkad.

Det kommer också att suga när Lauren slutar.. Det är ju hon som gör hela The Hills till det bästa av allt ju. Men kan förstå henne på ett sätt, har filmat hennes privat liv i 10 år. Fattar nog att hon vill ha ett PRIVAT liv nu efter så länge i den här branchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0