Sarah Westin

Nu ska jag berätta en historia, en historia om hur jag lärde känna världens underbaraste person som just sitter brevid mig :)

Det började med att min skola skulle ha "tema-vecka" och just den veckan var helt jävla CP! Men hon är ju ett år äldre så jag gick i sjuan och hon skulle testa just den veckan i Hannas klass. Det var första gången jag träffade henne, hon var tyst och söt minns jag. Men efter varje morgonperiod så skulle vi då ha våra uppgifter från det här temat. Då började det med att vi hamnade i samma grupp som Hanna och då blev vi kompisar. Efter det så fick jag hennes nummer och vi började smsa varandra smått och kontakt. Efter hon hade provat den veckan så trodde jag aldrig att hon skulle börja i våran skola. men hon ville för hon blev så kär i mig *host* hehe...

För varje dag som gick så blev våran vänskap bara starkare och starkare. Vi blev verkligen skit bra kompisar. Vi började sova hos varandra, vi började leka med varandra mer, vi började dela hemligheter. Idag är vi jätte, jätte, jätte, jätte och jätte bra kompisar. För mig är hon en av mina bästavänner som jag älskar att vara med. Det är så himmlans skönt att lätta sitt hjärta till henne. Man vet att hon alltid lyssnar på en och hon kommer alltid stötta en. Hon och jag har gjort så jävla många sjuka saker. Orkar inte rabbla upp allt vi har gjort tillsammans, men sjukt mycket är det i alla fall. Men det blev inte en sånn lång historia men nu vet ni ungeför hur vi lärde känna varandra. Vi har haft så himmlans många och dåliga minnen. Men varje gång jag är med henne, så bygger det alltid upp ett minne. Och genom den här personen så har jag fått träffa många underbara människor och fått bättre kontakt med.

Sarah Viktoria Westin, om du läser det här, så ska du veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är absolut det bästa som finns. Skulle aldrig kunna lämna dig för 80 miljarder kroner.






Erika Garcia ♥ Sarah Westin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0