Nattuggla

Det är väldigt ovanligt, brukar aldrig, och då menar jag aldrig vara uppe så här sent. Det sjukaste är att jag är pigg också. Mina vänner vet exakt vad jag menar med det här. Sofia loggade in för ungefär en timme sen på msn och det först hon skrev var "ÄR DU UPPE?!?!"

Men måste fan tvinga mig i säng snart. Min syster går fan upp om mindre än en timme för att åka till Madrid. Men ska gå till badrummet nu och borsta tänderna och sen tvinga mig till att sova. Blir väl en sånn där person som kommer att vända om dygnen totalt. Men det får jag fan inte göra! Har ju skola på Måndag... Piss-fitta-kuk-anus-skit till det! Men om vi säger så här;
Godnatt för mig, godmorgon till er.

 
Bjuder på en ugly bild på mig från i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0