Midsommar

Tjenare.
Sitter hemma hos Sarah och vi ska börja fixa oss snart. Och förlåt för att jag inte har varit så aktiv idag med bloggen. Internet var nere hela dagen först nu. Men min midsommar var grymt bra och jag är nöjd med den verkligen. Bilder kommer nog senare från midsommar. Idag har jag abra tagit det lugnt och varit seg. Jenny och jag tog moppen till Donken och köpte mat hit, så har mat i mig nu.

Idag är det sista dagen jag får vara ute sent. Ni som inte förstår så går jag sommarskola (-.-) fy blä på det. Men nu på Måndag är det bara 7 dagar kvar tills jag får mitt riktig "sommarlov". Men jag har en god nyhet om ni vill veta. Ungefär den 26 eller 27 juli så drar jag, Jenny och Sarah till Halmstad :D:D:D:D:D:D!!!!! Längtar som fan!

Kommentarer
Postat av: linn

ih :D men du jag ska förm till sthlm i början av augusti oxå :p<3

2009-06-26 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0