Hemma hos Sofia

Hej hopp snopp-bloggen! =)
Sitter hema hos Sofia och har kanske varit här i 40 min. Härligt att träffa henne igen! Hon flyttar till Uppsala till höst, så hon kanske ska byta skola. Skit tråkigt, så försöker vara med henne så mycket som möjligt nu. Men hur mår ni idag? Sov hos Gabbie inatt och som vanligt när jag kommer hem så somnar jag i min säng och sover bort dagen. Eller kom hem vid halv nio och somnade vid kvart i nio. Sov till 1 av att pappa skrek att det var lunch.

Men ska försöka få med Sofia nu till Arlanda, behöver växla pengar (som vanligt) hehe... Men den jäveln har inget busskort heller. Men det ska vi nog fixa! ;) Kom på att hon har skit många bilder från lofsdalen på sin dator. Ska lägga upp dom här, så jävla fina! *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0